Pesquisar


Filtros correntes:

Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 1-10 de 22.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2009Cognitive differences in second language learners and the critical period effects.Figueiredo, Sandra; Silva, Carlos Fernandes daArtigoAcesso Aberto
2009Learning styles and cognitive achievement: the case of second language learners.Figueiredo, Sandra; Silva, Carlos Fernandes daArtigoAcesso Aberto
2009Social representations of non native students in Portuguese territory: predictors of motivation and attitudes on learning situationFigueiredo, Sandra; Silva, Carlos Fernandes daArtigoAcesso Aberto
2009The cognitive and the social components of the second language learner behaviour: instruments of assessment and theory revisited.Figueiredo, Sandra; Silva, Carlos Fernandes daArtigoAcesso Aberto
2009Plasticity periods effects in second language acquisition and speech behaviour profiles: the age factor and decoding skills changing.Figueiredo, Sandra; Silva, Carlos Fernandes daArtigoAcesso Aberto
2009Measures of Educational Guidance: The assessment of Sensory Preferences for Learners of Portuguese as Second LanguageFigueiredo, Sandra; Silva, Carlos Fernandes daArtigoAcesso Aberto
2009Mecanismos de ensino e aprendizagem de Língua Segunda: avaliação e condicionamento do comportamento verbal dos aprendentes de Língua Segunda.Figueiredo, Sandra; Silva, Carlos Fernandes daObjecto de ConferênciaAcesso Aberto
2009Comportamento textual e discriminação de identidades articulatórias: desempenho diferenciado em aprendentes de Português Língua SegundaFigueiredo, Sandra; Silva, Carlos Fernandes daArtigoAcesso Aberto
2009Decoding behaviour and connectivity mental system in second language context: critical period and the lateralization of language functionFigueiredo, Sandra; Silva, Carlos Fernandes daArtigoAcesso Aberto
2009The Inclusion of Students with migratory experience: need for tools for Educational Assessment and InterventionFigueiredo, Sandra; Silva, Carlos Fernandes daArtigoAcesso Aberto