Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11144/4528
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorRibeiro, Sandra-
dc.contributor.authorFerro, Maria João-
dc.date.accessioned2020-04-21T08:12:49Z-
dc.date.available2020-04-21T08:12:49Z-
dc.date.issued2019-04-
dc.identifier.isbn978-84-17270-82-7-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11144/4528-
dc.language.isoporpt_PT
dc.publisherEdiciones Egregiuspt_PT
dc.rightsopenAccesspt_PT
dc.subjectComércio Internacionalpt_PT
dc.subjectComunicaçãopt_PT
dc.subjectEconomia Internacionalpt_PT
dc.subjectGlobalizaçãopt_PT
dc.subjectMultilinguismo,pt_PT
dc.subjectRelações Bilaterais.pt_PT
dc.titleA Comunicação e o Comércio Internacional: o caso de Portugalpt_PT
dc.typebookPartpt_PT
degois.publication.firstPage242pt_PT
degois.publication.lastPage243pt_PT
dc.peerreviewednopt_PT
Appears in Collections:OBSERVARE - Livros e Capítulos de Livros

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10. livro resumos congresso comunicación (pp242-243)..pdf299,32 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


FacebookTwitterDeliciousLinkedInDiggGoogle BookmarksMySpaceOrkut
Formato BibTex mendeley Endnote Logotipo do DeGóis Logotipo do Orcid 

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.