Skip navigation
↑
Página principal
Percorrer:
Comunidades e Colecções
Data de publicação
Autor
Orientador
Título
Assunto
Tipo de Documento
Tipo de Acesso
Ajuda
Entrar:
Área Pessoal
Serviço de alertas
Editar conta
Language
English
português
Camões - Repositório Institucional da Universidade Autónoma de Lisboa
Percorrer por autor Figueiredo, Sandra
Subscrever Estatísticas do Autor Figueiredo, Sandra
Índice:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ou inserir as letras iniciais:
starts with
Ordenar por:
título
data de publicação
data de depósito
Em ordem:
ascendente
descendente
Resultados/Página
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Autores/Registo:
todos
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Mostrar resultados 91-104 de 104.
< anterior
Data
Título
Autor(es)
Tipo
Acesso
2018
Tecnologia aplicada ao ensino de Língua Segunda e Língua Estrangeira: jogos didáticos em versão de aplicação móvel para Português Europeu.
Figueiredo, Sandra
;
Silveira, Paulo Enes da
;
Wandilson, A.
;
Mateus, K.
;
Araújo, Sílvia
Objecto de Conferência
Acesso Aberto
2007
The attitudes, Age and Gender in Second Language Learning and Psychosocial Contexts
Figueiredo, Sandra
;
Silva, Carlos Fernandes da
Artigo
Acesso Aberto
2016
The Big Four Skills: Teachers’ Assumptions on Measurement of Cognition and Academic Skills for Non-Native Students.
Figueiredo, Sandra
;
Silva, Carlos Fernandes da
;
Nunes, Odete
;
Martins, Maria Margarida Alves d'Orey
Artigo
Acesso Aberto
2009
The cognitive and the social components of the second language learner behaviour: instruments of assessment and theory revisited.
Figueiredo, Sandra
;
Silva, Carlos Fernandes da
Artigo
Acesso Aberto
2009
The Inclusion of Students with migratory experience: need for tools for Educational Assessment and Intervention
Figueiredo, Sandra
;
Silva, Carlos Fernandes da
Artigo
Acesso Aberto
2009
The Inclusion of Students with migratory experience: need for tools for Educational Assessment and Intervention
Figueiredo, Sandra
;
Silva, Carlos Fernandes da
Objecto de Conferência
Acesso Aberto
Jun-2016
The New Immigrants’ Generation in Portuguese Classes: disproportionate relationships and group-specific issues in academic development.
Figueiredo, Sandra
;
Martins, Maria Margarida Alves d'Orey
;
Silva, Carlos Fernandes da
Artigo
Acesso Aberto
2016
The Parental Investment Effect on Immigrant Children at Schools: Employment and Specialization of Parents as an Explaining Variable for Tasks Achievement in Second Language.
Figueiredo, Sandra
;
Martins, Maria Margarida Alves d'Orey
;
Silva, Carlos Fernandes da
Artigo
Acesso Aberto
2008
The psychosocial predisposition effects in second language learning: motivational profile in Portuguese and Catalan samples
Figueiredo, Sandra
;
Silva, Carlos Fernandes da
;
Queralt, Mercedes Bernaus
Artigo
Acesso Aberto
2013
The Teaching and Assessment in Second-Language Context: Assessment of Decoding Differences on Language Speakers.
Figueiredo, Sandra
;
Martins, Maria Margarida Alves d'Orey
;
Carlos Fernandes da Silva
Artigo
Acesso Aberto
2018
Validation of the French version of Children's Chronotype Questionnaire in school-aged children: a study in Luxembourgish population.
Figueiredo, Sandra
;
Rocha, Carine
;
Hipólito, João
;
Nunes, Odete
Objecto de Conferência
Acesso Aberto
Set-2018
Validation of the French version of Children's Chronotype Questionnaire in school‐ aged children: a study in Luxembourgish population
Figueiredo, Sandra
;
Hipólito, João
;
Nunes, Odete
;
Gomes, A.
;
Rocha, C.
Artigo
Acesso Aberto
2008
Verbal behaviour and perspective analysis: the second language learning context.
Figueiredo, Sandra
;
Silva, Carlos Fernandes da
Objecto de Conferência
Acesso Aberto
2014
What’s on: Cultural diversity and new educational approaches for specific school populations
Figueiredo, Sandra
;
Martins, Maria Margarida Alves d'Orey
;
Silva, Carlos Fernandes da
Artigo
Acesso Aberto